csütörtök, május 26

Trentemøller - Miss You (NEUS Remix)



Sokan kérdezték már tőlem, hogyha lenne egy képzeletbeli listám ahol minden idők legjobb zenéje is szerepelne akkor melyik lenne az a szám lenne. Persze erre egyből azt mondtam, hogy annyira sok tökéletes zene létezik, hogy ezt szinte lehetetlen lenne megállapítani, viszont számomra az egyik legesélyesebb befutó Trentemøller egyik remekműve a "Miss You". Kevés olyan szó létezik amivel azt a varázslatos hangulatot lelehetne írni amit ez a szám hallgatása során kivált. Szokát mondani, hogy a tökéleteset már csak elrontani lehet, ezért meg is értem, hogy nem sok remixer próbálkozott be egy saját változattal. Bár sosem tudtam/tudom megunni az eredeti hallgatását, viszont én nagyon hiányoltam a jó remixeket. Egészen mostanáig míg a francia származású fiatalember, NEUS nem vette a bátorságot, hogy remixszelje ezt a zenei csodát. Izgatottan, nagy reményekkel indítottam el a "Miss You" remixet és legnagyobb örömömre megtört a jég, mert NEUS egy olyan változatot fabrikált a "Miss You"-hoz ami végre méltó az originál nagyságához !

Trentemøller - Miss You (NEUS Remix)

0 megjegyzés: