kedd, június 22

Free Music:Le Radici Ca Tieni (Kick-OH Re-Work)



photo by. KORELYAN

Éjszakára nem is lehetett volna kellemesebb számot találni, mint a Sud Sound System alkotását a "Le Radici Ca Tieni"-t. Az olasz hangzásvilág minden főbb momentumát magában foglaló original dallama és vokálja kellemesen simogat és tökéletesen ellazít. Viszont csak egy dolog nem tetszett az egész 10/10-esnek tűnő koncepcióban, mégpedig a szám főgerincét képző rap. Bár nem tudok olaszul, lehet ezért is kommersz a fülemnek, de érzésem szerint annyira jó a "Le Radici Ca Tieni" kezdő dallama, hogy kár lenne ezzel elrontani. Bánkódtam pár napig, hogy egy újabb jó számot kell a "majdnem kedvenc, de mégsem" kategóriába átsorolnom, mikor megpillantottam a szintén olasz elektronikus producer, Kick-OH újradolgozását, melyben már tényleg csak az van ami kell. A lágy kezdés után, nem a számomra oda nem illő rap jön, hanem egy erőteljes de mégis a zenébe tökéletesen beleillő, kongával tűzdelt, tribálos hangulatot keltő, elektronikus loop következik.
És tudjátok mi a legjobb az egészben ?
NEM?
Akkor elárulom: Kick-OH-nak köszönhetően teljesen ingyen letölthetitek.
De csak egy feltétellel: "play it loud" (f**king loud !!!)


Sud Sound System - Le Radici Ca Tieni (Kick-OH Re-Work)


Kapcsolódó Linkek.:
- Kick-OH
- Sud Sound System

0 megjegyzés: