szombat, február 27

A zene harmóniája


Emlékszem mikor zongorázni tanultam és egy karácsonyi műsor alkalmával nekem kellet kísérni a karácsonyi kórust és egy furulyást. Lehet nevetségesen hangzik, de őszintén szólva eléggé be voltam rezelve, mert annyi mindenre kellet figyelni. Ne térjek el az ütemtől, de ha valaki eltér akkor egyből tudjak hozzá igazodni. Hirtelen ezek az emlékek jutottak eszembe amikor A-Trak oldalát böngésztem és megpillantottam ezt a két videót, melyet nyugodtan mondhatuk a karácsonyi műsor modern formájának is, ahol egy zongorista művészt egy profi Dj kísér teljes harmóniában.
Egy bíztos nagyon érdekes és izgalmas élmény részesei lehetünk A-Trak és Chilly Gonzales jóvoltából.




Ugyancsak ajánlani tudom Gonzales legújabb, "Pianist Envy" címet viselő mixtape-ját, melyet három mező kitöltése után már magadénak is tudhatsz. Iszonyatosan jó, megéri letölteni!
[Töltsd le innen / Download]

Forrás:
- djatrak.com

Kapcsolódó linkek:
- Dj A-Trak [myspace]
- Chilly Gonzales [myspace]

Üdv.: Mike Rulz !

0 megjegyzés: