kedd, december 29

Wiley and Chew Fu - Take That EP

























Üdv Mindenkinek !


Biztosan sokan várták már December 28-át, most elsősorban nem a vizsgázókra gondolok akik ilyenkor még mehetnek két ünnep között is vizsgázni :), hanem azokra akik már alig bírtak meglenni Wiley és Chew Fu , Take That EP-je nélkül. Azt hiszem ennek az EP-nek kötelezően elő kell fordulnia minden DJ lemezestáskájában 2009 szilveszterén, ha igazán szétcsúszós partyt szeretnétek. Akiknek nem lenne elég az eredeti változat, azok az EP-n még a Radio és Extended változat mellet fellelhetik Doorly sima és dubstep remixét vagy az ugyancsak tökéletes BBK vs. Roll Deep vs. Fire Camp remixet.



Wiley and Chew Fu -Take That (Doorly Remix)
Wiley and Chew Fu -Take That (Doorly Remix) by Mike_Rulz

Wiley and Chew Fu - Take That (Doorly Dubstep Mix)
Wiley and Chew Fu - Take That (Doorly Dubstep Mix) by Mike_Rulz

Wiley and Chew Fu - Take That (BBK vs. Roll Deep vs. Fire Camp Remix)
Wiley and Chew Fu - Take That (BBK vs. Roll Deep vs. Fire Camp Remix) by Mike_Rulz

Üdv.: Mike Rulz !

5 megjegyzés:

Uh ez az EP damn hot!!Amúgy már én is kiakartam rakni;D.De az örök kedvenc tőle még mindig ez:
http://www.youtube.com/watch?v=1WirSQ6v8zA

A Chew Fu nevet először egy Lady Gaga remix láttam, de öröm látni h képes ilyenre is. Állat muzsika. :D

jaja remixelte azt is, de nekem december NO.1 elektronikus száma lett.

ChewFu-t 2008 elején hallottam először: http://www.youtube.com/watch?v=AmELfS5hskA ;) Akkor még hetente jöttek ki a PalmsOut blogon a RemixSunday csomagok, jóféle remixekkel és mashupokkal. pacsi