szombat, október 10

The ECHO Show 34




Hi !


Így két hónap után ismét itt egy általam készített ECHO rész, mely kicsit érdekes mivel van benne Lilly Allen track és a közepétől egy új irányba építkezik az egész. A tőlem megszokotthoz képest egy picit több szám került a mixbe és még így sem jött ki a teljes 1 óra, de azért remélem tetszeni fog.

Jó szórakozást!

Ha lemaradtál a műsorról az az alábbi linkre kattintva le töltheted, vagy akár meg is hallgathatod a mixet.

The ECHO Show 34. Mixed by Dna - 20.00 @ 08-10-2009


DOWNLOAD

Tracklist.:

1.
Konflict - Messiah (Dna Intro Edit)
2. Lily Allen - Not Fair (Annie Nightingale Far Too Loud Electro Mix)
3. Gigi Barocco - Pumpin Up The Meter (Original Mix)
4. Majestic - In The VIP (Project Bassline Dub)
5. B. Rich - Ain't Here To Party feat Whiskey Pete (Original Mix)
6. Breakdown ft. Whiskey Pete & Julz - Play With It (Gigi Barocco Mix Dna Edit)
7. Rockwell D - Burning (Original Mix)
8. Peter Bjorn and John (Golden Filter version) - Lay it Down (NT89 remix)
9. Jeff Doubleu - Movin You (Original Mix Dna Edit)
10. EllarSound - Part Of Me (Original Club Mix)
11. Fukkk Offf - Love me Hate me Kiss me Kill me (Polymorphic Remix Dna Edit)
12. Coburn - We Re-Interrupt this (Original Remix)
13. AudioFun - Drop It
(Original Remix)
14. Metallica - Enter Sandman (Herve Refix)


Jövő heti agykárosító adagunkat Humi
fogja szolgáltatni, akivel jövő hét Szombaton a miskolci Juno-ban is találkozhattok!

Üdv.: Dna

6 megjegyzés:

lemaradtam - letöltöttem - ráfüleltem - gratulálok! :)

Lily Allen, nekem is bekészítve... neizgulj! ;)

Nagyon fain mix lett nekem főleg a második felében lévő zenék tetszettek.És ezúton is gratulálok a realesetekhez.Csak így tovább!!!

Ahpgy Zabiela is szokta: Thank you thank you thank you thank you :P

Kicsit elvok maradva így még csak belehallgatni tudtam de eddig jó.

Nemrég szedtem le a mixet, szerintem nagyon jó lett!, a végén meg a Metallica aztán odavert :P