szombat, augusztus 29

The ECHO Show 28.









Sziasztok, ismét én vagyok a soron következő az ECHO-ban , így most tőlem találhattok egy újabb mixet itt a blogon. A mix tech/minimal műfajban készült ,melynek címe: The ECHO Show 28. Mixed by Stephan - 20.00 @ 27-08-2009. Akinek eddig nem volt szerencséje meghallgatni a mixet az a lejátszó alatt a "download/letöltésre" kattintva le tudja tölteni.
Jó mix hallgatást ;)


The ECHO Show 28. Mixed by Stephan - 20.00 @ 27-08-2009


DOWNLOAD/LETÖLTÉS

Track list:
1. Astrix - sex style (astrix master)
2. Torben Boswich - I Move On Style of Eye Remix
3. Depeche Mode - Peace (Spartaque Private Dub)
4. Menini & Viani feat. Christian Key - La La Land (Noferini Original Vibes Mix)
5. SQL - Distorted Reality - Daniel Marques Remix
6. Afrojack - Music Is Magic (Magic Mix)
7. Autistic - I Like It - Original Mix
8. Cedar M - Stupid Winter (Original Mix)
9. Butch - Earth (823s Crackpots In The Field Remix)
10. Kiko - musco
11. Extrawelt - unter tage
12. Audiojack - Japan 4
13. Marcie, Hakan, Sandro Peres - Not enough
14. Bjork - Hidden Place (Zuul Remix v3)



Kövekező héten Mike Rulz pörgeti a legjobb zenéket az ECHO Showban.

Hallgassátok minden nap a Balota Netrádiót: http://balotanet.com


Üdv. Stephan

4 megjegyzés:

Hali!
Jól odatetted, nekem tecc... :)
És külön köszi a Björk számot, hogy bemixelted! ;)
respect by humi

Köcce, jaja eggyik kedvenc lett a Bjork mix, és köszi még1* ,hogy beajánlottad :P

masszív lett most végeztem vele.

Nekem nagyon bejöttek a muzsikák. Főleg úgy a vége felé.