vasárnap, augusztus 9

Belocca and Soneec-The Secret


Üdv mindenkinek a the echoshow blogon.Új vagyok a bloggerek közt és ezentúl az én postjaimat is olvashatjátok.Első blogom témája nem más lenne mint két honfitársunk közreműködéséből-Belocca and Soneec-megszülető The Secret című dal.A zene stílusa tech house és ennek fényében egy nagyon dögös és lüktetö ütemet kapunk a muzsika alá amely végig garantálja a jó hangulatot a táncparketten.Jók az ütem váltások ami garantálja ,hogynem lessz monoton a zene.A grooveot ami végig uralja a zenét jól kiegészítik a trible-ös dob témák.A kiállások is ezt a feelinget hozzák nagyon hangulatosak és nem törik meg a szám dinamizmusát.Tehát csak így tovább fiúk ez egy nagyon nagy track lett és csak annyit tudnék még hozzá fűzni végezetül ,hogy olvasd még a the echo blogot ha ilyen jó zenéket akarsz hallgatni.


2 megjegyzés:

Üdv nálunk kollega !

Cheers. MR

Én is üdvözlök mindenkit!Örülök ,hogy én is itt lehetek.