péntek, július 17

The ECHO Show 23. Mixed by Humi










"If your equipment isn't properly setup, you might be missing
some of the benefits what stereo can provide !!"


Szevasztok Rocksztárok! Ismét ECHO Show, ismét tőlem!
Sikerült megint belemarkolni a darázsfészekbe, van sok veretős track,
pár "barnazene" is becsúszott - a végére kétoldali agyvérzés tünetei is észrevetőek...
röviden: "áááááá... baszdmeg, Humi!" :D

Játék: melyik zenéből idéztem a fenti szöveget?

Kedvencek:
"The Parachute Ending" by Birdy Nam Nam -> Sziget 2009
"Get Off" by Blaqstarr / Jack Beats Remix
"Iron Man" by GTRONIC
"Change" by Daniel Merriweather /Dirty Monkeez Remix
"Touch" by Mister J
(katt a nevekre a myspace linkekért)

The ECHO Show 23. Mixed by Humi - 20:00 @ 16.07.2009
[133bpm/59:31/81,7MB/192kbps/mp3]

[DOWNLOAD] (4shared)

Tracklist:
01. Way Out West - Killa (Intro Edit)
02. Does It Offend You, Yeah - We Are Rockstars (Cold Blank Rmx)
03. Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down (Bass Weazal Rmx)
04. Kid N Play - Rollin With Kid N Play (Breakdown Remix)
05. Skeelo - I Wish (Breakdown Remix)
06. Nid And Sancy - My Agitator (Headshotboyz Remix)
07. Daniel Merriweather - Change (Dirty Monkeez Remix)
08. Blatta & Inesha - Where Is It? (Aniki's ATM Mix)
09. Gtronic - Iron Man
10. Major Lazer ft
Supahype - Jump Up (Sticky K Remix)
11. Blaqstarr - Get Off (Jack Beats Remix)
12. Divasonic - Can Of Wormz (Pance Party Remix)
13. Armand Van Helden ft Dizzee Rascal - Bonkers (Doorly Remix)
14. Blur - Song 2 (Micky Slim's Yeah To The Woo Booty)
15. Dem Franchize Boyz - I Think They Like Me (Mustard Pimp Rmx)
16. Mister J - Touch
17. Tears For Fears - Shout (I'm David Elijah Rose Remix)
18. Tiga - What You Need (Zombie Nation Remix)
19. The Toxic Avenger - Poker Face (Lies In Disguise Remix)
20. Birdy Nam Nam - The Parachute Ending (Jaffinson Remix)

info: Az intro újravágva!

Üdv: ˇ[-][_]|]]|ˇ aka Humi

ps: Jövőhéten Stephan kolléga, oda-bele-nektek!
Füleljetek: 2009.07.23-án 20:00tól http://balotanet.com
peace.

5 megjegyzés:

Én csk abból idéznék ami egy hallgatás közbeni msn beszélgetésemben hangzott el:
-fűrész fűrész fűrész
-ááááááááá
-én a fülesen hallgatom
-már fele akkora a fejem mint volt
:D

nah én is meghallgattam, be is táraztam a válogatásba jópár agyamentet. :D

Frankó veretős mix lett! ,otthon döngött is a ház az ECHOtól :D

még a végén elpirulok... :P

én már megtettem helyetted HUMI, vagyis ég az egész hátam :D