szerda, június 3

T86-Trancessive Hours

Sziasztok!

Sokat gondolkodtam hogy mi legyen a következő muzsika amit megosztok veletek. Gondolkodás közben megakadt a szemem Kerson dalán és elolvasgattam hogy hogyan is került fel a dal az oldalra. Gondoltam akkor én is felteszem egy ismerősöm alkotásá(ai)t. Ez most kivételesen nem egy original zene, remix ,bootleg vagy mashup , hanem 80 perc tömény trance muzsika t86 barátunk mixébe.A srác (hehe srác mondom én ezt 16 évesen :D) egyébként 23 éves és az original neve Tokaji (nekem is ilyen név kéne:)) Gábor. A Trancessive Hours jelenleg a 15. részénél jár, és az Ableton nevű programmal készül.:) Sajnos 4sharedre nem sikerült feltenni a cuccot de zenész barátunk honlapjáról az utolsó 2-3 részt letölthetitek és meghallgathatjátok.Emellett kérésre régebbi részekkel is megörvendeztetheti a nagyérdeműt:). Kérésemre a 15. részt feltette online lejátszóra így ha a download fülre kattintotok letöltés nélkül is bele lehet hallgatni.:)
Szóval hajrá http://t86.atw.hu és olvassátok továbbra is a blogot.:)

üdv:Dannyboy

0 megjegyzés: