vasárnap, június 28

The ECHO Show 20.








Sziasztok már egy hónap eltelt mióta hallhattatok az echo-n, de most ismét találhattok tőlem egy mixet itt a blogon. A mixet ismételten minimal/tech-house műfajban készítettem, melynek címe: The ECHO Show 20. Mixed by Stephan - 20.00 @ 25-06-2009 , aki eddig nem hallotta a mixet az kicsivel lejebb a downloadra kattintva letöltheti.


The ECHO Show 20. Mixed by Stephan - 20.00 @ 25-06-2009

DOWNLOAD

Track list:

1. Intro
2. Magitman - Kalamari (Original Mix)
3. Daley Padley - Tigerstyle (Original Mix)
4. Andrea Bertolini - Speedmaster (Original Mix)
5. Elia - Cats (Kanio Remix)
6. Sisko Electrofanatik - No Control (Original Mix)
7. AC Slater - BaneGr (Clark Able AK-47 Remix)
8. Adam K & Soha - Question (Original Mix)
9. Les Schmitz & Oliver Schmitz - Degneeration (Andrea Bertolini Remix)
10. Marcel Woods - Life Is Like A Box Of Chocolate (Nestle Mix)
11. Addy Van Der Zwan & Koen Groeneveld - MIA (Koen's Flying Blue Mix)
12. Mystery Jets - Half In Love With ElizabeTh (Popof Remix)
13. Austin Leeds feat Feat Gina Martina - Losing My Mind (Yos And Carrera Remix)
14. 03David Amo & Julio Navas, Andrea Bertolini - Nervioso (Original Mix)
15. Sandro S. - Minimal Pleasure (Original Mix)
16. Moonbeam vs. D-nox & Beckers - Papreboy Spring Story (Project Twins & Jason Mill Mash Up)
17. Autistic - My Technique (Alex Di Stefano)


Kövekező héten csütörtökön Falusy pörgeti a legjobb zenéket az ECHO Showban.


Üdv. Stephan

7 megjegyzés:

Szerintem egy állat mix lett. Csöppnyi electros beütés. Isten! :D

it's "banger" !! szó szerint ÜT... ;)
grat

Csövi, örülök hogy tetszik a mix , kis electros minimal sem árt bele néha :P

Nah végre én is felkeltem, igaz még csak 20 perce hallgatom de eddig, nagyon rendben van !

üdv: fy

Csá fy !

Nem is meséltük még a többieknek, h csütörtökön minimeet volt niki belucchi-n... :D
fél Echo Show ott volt!
netuddmeg Szombatra milyen fáradt lettem, állva aludtam a pult mögött XD
peace

Hello Koma !

Jaja, fél hatkor tévedtem haza, tiszta jó volt aznap kiköltözni az albiból :D

cheers