hétfő, június 15

Sneaky Sound System - It's Not My Problem (Remixes)[RE]

Sziasztok !

Muszáj voltam újra kirakni ezt a bejegyzés, mert amilyen hangmintát kiraktam nektek ízelitőként, amiatt az egész bejegyzésem törölték (WTF ??). Na nem baj javítottam viszont letölteni már nem, de meghallgatni tudjátok.

Akkor vágjunk is bele. Ha a hangzást tekintjük most a 80as évek világába csöppenhetünk ,igaz az előadótól névszerint a Sneaky Sound System-től ez egyáltalán nem szokatlan hisz gondoljunk csak a nagysikerű I love it című muzsikájukra.
A siker az It's Not My Problemnél sem marad majd el ,mivel olyan nagy nevek remixelték ,mint Thin White Duke, Seamus Haji ,Stockholm Syndrome. A teljes remix album hivatalosan 2009/06/09-én jelenik meg a 14th Floor Recordings gondozásában. És ezeket a változatokat tartalmazza majd.:

1. Thin White Duke Remix
2. Seamus Haji Club Remix

3. Stockholm Syndrome Remix
4. Seamus Haji Dub

5. Stockholm Syndrom Dub

6. Thin White Duke Radio Edit

7. Stockholm Syndrome Radio Edit




KATT IDE Ha megszeretnéd a full változatot hallgatni!



Ezen a linken többet is meg lehet tudni a remixek hangzásáról (angol).



0 megjegyzés: