szerda, június 10

Rolling Stones-Jumpin' Jack Flash (Steve Mac Rework)


Halihó!

Ma egy elég különleges számmal készültem. (Azaz nem is én hiszen falusy kért meg hogy írjak a számról pár sort mert neki tanulnia kell:) , sok szerencsét a vizsgákhoz;) ) Először nem igazán tudtam hogy mit fogok írni. Egy Rolling Stones számról!? Aztán meghallgattam. Most már szerintem akár regényt is tudnék róla írni:) Ezt csak azért nem teszem meg mert megunjátok mire legörgettek a lényeghez azaz magához a számhoz:) Szóval akkor pár lényeges dolog. Nem hiszem hogy sokan hallották az eredetit hiszen szerintem nem ilyen társaság hallgatja, illetve olvassa az Echo show-t. Persze cáfoljatok rá és írjatok hozzászólást ha tévedek.(úgyis kevés van:)) A zene 3:39 szóval az is meghallgathatja akit elrémiszt a Rolling Stones név a bejegyzés címében.:) Ez még csak RIP de szerintem a minőséggel sincs sok probléma.Hát igen megint írtam csomót de tulajdonképpen semmit:D. Nembaj, beszéljen a zene önmagáért.:) Bár én trance rajongó vagyok nálam azért kiérdemelt egy 8-ast.:) Jó szórakozást, és olvassátok továbbra is a blogot.:)





DOWNLOAD/LETÖLTÉS

üdv:Dannyboy

0 megjegyzés: