péntek, május 8

Marcel Woods - Inside Me


Sziasztok !

Mostanában nem voltam aktív a blogolás terén ami a vizsgaidőszakra is ráfogható, na de mindegy lépjünk is túl ezen.
Előző postjaimban a téma a nyárias dallamok voltak, amik inkább a house és az elektro stílusát képviselték. Nos ,hogy a trance kedvelőinek is mutassak valami újat mai postom témája Marcel Woods Június 1-én hivatalosan megjelenő Inside Me című száma lesz és a neves HIGH CONTRAST gondozásában lát majd napvilágot.
A promóról még nem sok mindent lehet megtudni ezért más remixről nem tudok beszámolni.
Jelenleg az olyan nagy nevek ,mint Tiësto vagy Sander van Doorn is az Original változatot pörgeti így az elemzés alapjának is ezt veszem.
Amikor legelsőnek hallottam a számot azt hittem valami új Sander van Doorn track. A vokálban egy nagyszerű talán érzékinek is mondható lágy férfi hang van mely engemet Going Wrong-ra emlékeztetett. A vokál alatt lassan felépül a dallam ami teljesen felerősödik miután az ének elhallgat. Jók a kiállások és nincsenek benne unalmas monoton részek.

Értékelés.: Az Inside Me egy fülbemászó dallammal és vokállal rendelkező mozgalmas majdhogynem tökéletesnek mondható track. Nekem nagyon bejött így 10/9-et adok rá.

Marcel Woods - Inside Me (Original remix)(RiP)


LETÖLTÉS/DOWNLOAD

1 megjegyzés:

Iszonyatosan nagy zene, imádom. mostani top3 :)