hétfő, április 6

Paul Harris & Alex Tepper - Terris


Sziasztok !

Kicsit kiestem a blogolásból, mert már régen volt komolyabb postom, de ígérem bepótolom az elmaradást.
Szóval igazodva a jó időhöz ,ismét egy dallamosabb számot választottam a mostani témánknak.
Ez a szám nem más mint Paul Harris és Alex Tepper új szerzeménye a Terris (nem tetris :D).
Szerintem a két britt dj/producert senkinek sem kell bemutatnom hiszen nagyon sok szám fűződik a nevükhöz, de talán Paul Harris jobban ismert a house rajongók körében.
Maga az új trackről még nem sok minden tudhattunk meg, így sajnos pontos kiadóval és megjelenési dátummal sem szolgálhatok. Jobb zenés fórumokon viszont már pletykálgatnak a szám megjelenéséről de én ezt nem tekintem hiteles infónak (amúgy május elejére teszik).
Ahogy már említettem jön a nyár jönnek a szabadtéri bulik így Terris is ennek a tükrében igazi fesztivál hangulatot idéz a dallamos hangzása által.
Azt viszont megnem mondom nektek hogy a számban lévő hangszer az mi, de szerintem trombita (esetleg ha valaki tudja írja meg kommentbe).

Na elemezzük egy kicsit.: Nincs benne vokál csak egy szöveg részlet beloopolva de nem is ezen van a hangsúly ,hanem inkább a konga és a "trombita" által életre keltett vérpezsdítő dallamon.
Maga az üteme is nagyon rendben van nem nyomja el a mély a dallamot de mégis kellemesen megbújik alatta.
Stílusát tekintve HOUSE .

Értékelés.: Annak fényében hogy mennyire várják a külföldi megjelenést, és hogy ténylegesen is mennyire jól sikerült ez a muzsika így én sem értékelhetem lejebb .: 10/9 (megérdemli)

(a mintának berakott rippem végén a vokál már nem ehhez a számhoz tartozik hanem
Planet Funk - Lemonade (Neri & Grazzini Remix) -é (szintén nagyon jó szám))

Paul Harris & Alex Tepper - Terris

DOWNLOAD/LETÖLTÉS


0 megjegyzés: